Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení cestovní agentury
Tmejová, Miloslava ; Ducháčková, Marcela (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení cestovní agentury. Na základě teoretických poznatků a provedených analýz je zpracován podnikatelský plán, který bude sloužit jako podklad pro vybudování úspěšného podniku.
Podnikatelský záměr - rozšíření cestovní agentury
Jiříková, Iva ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce „Podnikatelský záměr – rozšíření cestovní agentury“, je zaměřená na sestavení podnikatelského plánu, dle kterého bude v budoucnu možné rozšířit již fungující cestovní agenturu o další předmět podnikání. V teoretické části jsou na základě dostupné odborné literatury vytyčeny pojmy, které se týkají podnikání, podnikatelského plánu a cestovní agentury. V analytické části jsou rozebrány analýzy, které zanalyzují vnitřní a vnější prostředí společnosti a napomáhají tak v návrhové části. Návrhovou část tvoří ucelené kroky, postupy a metody konkrétního podnikatelského záměru pro rozšíření reálné cestovní agentury.
Komunikační mix cestovní agentury
Zlámal, Tomáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu komunikačního mixu cestovní agentury, kde na základě zjištěných výsledků této analýzy a za pomoci provedeného marketingového výzkumu, který je proveden na základě dotazníkového šetření, jsou navržena taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu a následně k rozšíření povědomí o cestovní agentuře, větší konkurenceschopnosti a ke zvýšení objemu prodeje.
Marketingový výzkum pro společnost Invia.cz, a.s.
Růžičková, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní agentury Invia.cz a také analýzou spotřebitelského chování při výběru dovolené. Teoretická část se vymezuje stěžejní pojmy, v analytické části jsou užity metody a dotazníkové šetření. Na závěr byla veškerá zjištěná data vyhodnocena a byly vytvořeny návrhy na zlepšení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané společnosti.
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Gongala, Ondřej ; Smetana, Vladimír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu cestovního ruchu v České republice a také analýzou vývoje internetové reklamy. Na základě zjištěných skutečností přináší specifický návrh, jak efektivně prezentovat nabídku cestovní agentury na internetu.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Turečková, Erika ; Vlková, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovní agentury, která působí jako prostředník při prodeji zájezdů cestovním kancelářím. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol. První kapitola nese název Teoretická východiska práce, která vysvětlují základní pojmy spojené s řešenou problematikou. Na základě této kapitoly je následně vytvořena další s názvem Analýza problému a současné situace. Tato kapitola je zpracována díky příslušným analýzám. V závěru se nachází kapitola, která obsahuje návrhy na zlepšení současné situace, které přispívají k efektivnější propagaci.
Podnikatelský záměr CA Invia
Doláková, Eva ; Vintrová, Hana (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem CA Invia.cz, s.r.o., jehož cílem je navrhnout zákaznický věrnostní program pro klienty cestovní agentury. Byla snaha o vytvoření jednoduchého a atraktivního věrnostního programu, který společnosti pomůže k vytvoření dlouhodobých vztahů se svými klienty a k získání a udržení zákazníků v konkurenčním prostředí.
Využití vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik podnikatelského subjektu
Kavková, Karolína ; Závodný, Ondřej (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním účelem diplomové práce je analýza cestovní agentury Bolsa travel pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik. Práce se skládá ze čtyř částí. První část pracuje s teoretickými východisky práce. Druhá část uvádí teorii do praxe. Zhodnocení analýzy rizik a metody RIPRAN interpretuje výsledky třetí část a v poslední části je zpracovaná diskuze k vhodným opatřením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.